NOTD : Born Pretty Store Fluorescent Neon Luminous Glow in Dark #12


Merhaba

Bugün tırnaklarımda  Born Pretty Stordan aldığım karanlıkta parlayan ojelerden 13 numara var.Neon Pembe böye durduğuna aldanmayın karanlıkta kırmızı turuncu parlıyor.İlk aldığımda parlamadığını görüp üzülmüştüm yavruşum Aswangmın bana anlattığı çözüm sayesinde parladı :) çözüm için burdan alalım :))


Altına tek kat beyaz oje sürdüm.Bu oje hakkında söyleyebileceğim tek olumsuz şey kokusu plastik uhu bali tarzında bi kokusu var.Fırçası gayet güzel.Kurumasıda iyi ama katlar arasında 5 dk beklemek lazım üst üste sürünce kurumuyo 2 saat geçsede yinede sevdim plastik ve mat birtirişli.Combo olmuş yani :) Tırnaklarımda 3 kat var bide beyaz ojenin etkisiyle çok güzel gözükmüş tek başına sürmeye kalkarsanız 5 kat a kadar sürmek gerebilir.









Almak isterseniz  Burdan,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler