Mim Vakti


Uzun zamandır mimlenmemiştim beni mimleyen MakyajSayfam'a teşekkürler

1.       Burcunuz Nedir?
Boğa Burcuyum

2.      En sevdiğiniz yemek nedir?
Yalancı Mantı(Makarna)bide Izgara göğüs ve Zeytinyağlı Yaprak Sarma♥

3.      En sevdiğiniz renk nedir?
Mavi ve Yeşilin her tonu

4.      En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz makyaj malzemen nedir?
Yeni aldığım Coastal Scents makyaj fırçalarım sevmediğim rengini tuttaramadığım fondetenlerim

5.       En sevdiğiniz oje hansisidir?
Born Pretty den aldığım karanlıkta parlayan ve renk değiştiren ojelerim

6.      İlk makyaj malzemen neydi?
Göz kalemi

7.       Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı?
Seviyorum genelde gerçekte yaşanmış olan hikayeleri seviyorum.Tarih ve gerilim seviyorum

8.      Etkisinde kaldığın bir kitap veya film var mı?
Boleyn kızı ve serisindeki kitaplar

9.      Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı?
Kesinlikle Chuck ve Doctor Who(Davidli zamanları)

10.   Blog açmak nereden aklına geldi?
Yaptıklarımı insanlara göstermek istediğim için

11.    Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir?
Hepsi :)

                                                          Bende bu mimi sevgili
                                                             Disko Topun'a
                                                             Nazlı'ya
                                                             7-24makyaj 'a
                                                             Kontes'e gönderiyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler