Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser



Herkese Merhaba,

Uzun zaman çnce kiehls'den yaptığım alışverişi paylaşmıştım.Zaten orada tester'ından ne kadar memnun kaldığımı dile getirmiştim.Bu temizleyici normal jel değil kremsi bir yapısı var.Ve en sevdiğim yanı çok az ürünle bile çok güzel temizlik yapıyor oluşu.Su ile birleşince bol köpürüyor hele ki yüz temizleme fırçası ile kullanılınca veridiği arındırma hissi artıyor.İçinde Yağ,Paraben,sabun ve parfüm yok.


Kuru ciltler için değil çünkü sebum dengeleyici özelliğinden dolayı cildi biraz kurutuyor açıkçası.
Benim cildime bile biraz fazla geldi..Düzenli kullanımın getirdiği temizliğe bayıldım açıkçası ama sonrasında cildimde oluşan gerginliği sevmedim.Toniği ile denediğim zaman o gerginliği aldı.

Kullanmayı bıraktım.Doktora bu durumu söyleyince LPR'nin Effaclar serisini önerdi ve gerçekten çok sevdim.Eğer bir daha almam gerekirse kofre setini alırım heralde.Tam boyu 150ml az ürün kullanıldığı için 6-7 ay rahatça kullanılabilir.
Kiehls Sitesindeki Satış Fiyatı :50 Tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler