Merhaba, yazılara ara verdim isim değiştirdim, isim değişikliğindeeki en büyük neden özel yaşantımda çoğu arkadaşım blogla uğraştığımı bilmiyor twitter veya instagramdan takipleşirken bu neden "Melonunojeleri "diyorlardı tek tek bunu anlatmaktan yoruldum ve yeni ismimle karşınızdayım umarım bu durum beni şevke getirir ve daha fazla yazı yazarım.
The Balm MONT BALM Palet
Herkese Merhaba
Uzun zamandır yazmadım ara verdim bunun belli başlı nedenleri vardı bunlardan en önemlisi hayatımı yaşantısal anlamda değiştirmem ve kendime vakit ayırmam oldu...Bir daha bu kadar ara verirmiyim bilmiyorum.
Uzun zamandır yazmadım ara verdim bunun belli başlı nedenleri vardı bunlardan en önemlisi hayatımı yaşantısal anlamda değiştirmem ve kendime vakit ayırmam oldu...Bir daha bu kadar ara verirmiyim bilmiyorum.
Maybelline Liner Express Eyeliner
Herkese Merhaba
KoyuKırmızıda görüp merak edip aldığım bir üründen bahsediceğim.
Bu ürün hem benim kardeşimin yakın zamanda favorisi arasına girdi.Bunun nedeni adından anlaşılacağı gibi express hemen-sür çık olması.
KoyuKırmızıda görüp merak edip aldığım bir üründen bahsediceğim.
Bu ürün hem benim kardeşimin yakın zamanda favorisi arasına girdi.Bunun nedeni adından anlaşılacağı gibi express hemen-sür çık olması.
Bitenler #2
Herkese Merhaba
Eskiden yurtta kaldığım için pek ürün biriktiremiyordum.Neyse sonunda evde olunca biriktirmeye başlayabildim.Hatta yeni bitirdiklerimi ekleyemedim :)
Eskiden yurtta kaldığım için pek ürün biriktiremiyordum.Neyse sonunda evde olunca biriktirmeye başlayabildim.Hatta yeni bitirdiklerimi ekleyemedim :)
Lush Mask of Magnaminty
Herkese Merhaba,
Lush son bir senedir sevdiğim markalar içersinde bazı ürünlerini simple olsada denemişliğim var.En son keşiflerimden biri de bu maske oldu.Bu maskeyi alıp almamak konusunda çok kararsızdım.Okuduğum yorumlarda cildi kuruttuğu yazıyordu.Bir ara cilt doktoru Roaccutane kullanmamı istemişti ama testlerde karaciğer değerlerimin biraz yüksek çıkması nedeniyle şimdilik yüzeysel tedavi görüyorum.
Lush son bir senedir sevdiğim markalar içersinde bazı ürünlerini simple olsada denemişliğim var.En son keşiflerimden biri de bu maske oldu.Bu maskeyi alıp almamak konusunda çok kararsızdım.Okuduğum yorumlarda cildi kuruttuğu yazıyordu.Bir ara cilt doktoru Roaccutane kullanmamı istemişti ama testlerde karaciğer değerlerimin biraz yüksek çıkması nedeniyle şimdilik yüzeysel tedavi görüyorum.
Yankee Candle Alışverişim #20
Herkese Merhaba,
Üzücü bir haftayı geride bıraktık.Ölümlerle ilgili konuşmayı pek sevmiyorum açıkçası bu yüzden kısa kesicem.Ayıla bayıla kullandığım bu mumlardan bahsediceğim.
Üzücü bir haftayı geride bıraktık.Ölümlerle ilgili konuşmayı pek sevmiyorum açıkçası bu yüzden kısa kesicem.Ayıla bayıla kullandığım bu mumlardan bahsediceğim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





