Born Pretty Store Alışverişim #1


Konad a sarıpta Born Pretty Store öğrendikten sonra ben neden almıyorum dedim

Ödeme yöntemi olarak  paypalı tercih ediyorlar

Hemen paypalı araştırdım ilk önce yapamam gibi geldi çeşitli bloggerla miailleştikten sonra cesaretimi toplayıp sende
yapabilirisin dedim kendime

Paypal için illa kredi kartına ihityacınız yok Garanti parcard ile çok rahat halledibilirsiniz

İnternet şubesinden kartlar sekmesinden sanal kart açmanız yeterli 1 gün içinde açılıyor 5 tl gbi bir miktar aktarın ilk başta çünkü onaylama
için 3 tl çekilicek korkmayın onaylandıktan sonra para paypal hesabınıza geçiyor.Amazon gibi sitelerden alışveriş yaparkende sanal kartınızı kullanın :)

Born Pretty Store da hesap açıp ürünleri sepetinize attıktan sonra Droppshipping de ekleyin


Aldıklarım
------------------------------------------------------
1 x 16 pcs New Design Nail Art Stamp Template (ID=1322) = $18.48
1 x 5x 2way DOTTING Pen Marbleizing Tool Nail Art Dot Paint (ID=515) = $4.74
1 x 15pc Nail Art Design Brush Set Dotting Dot Pen Drawing (ID=439) = $4.74
1 x Dual Double Sided Stamping Nail Art Stamper & Scraper (ID=1514) = $3.03
1 x DropShipping and Gift Service(Removes BP logo from package) (ID=961) = $0.01
------------------------------------------------------
Discount Coupon TUJ61 applied: -$3.10
Sub-Total: $27.90
Airmail Paravion w/ Tracking # (Registered w/ Tracking #(Although 99.3% of the packages arrive to our customers without issue, according to our shipping experience & feedback, the other 0.7% were lost occasionally. We are NOT responsible for lost packages so Registered Airmail is always recommended.)): $3.00
Total: $30.90


İndirim kuponu kullanmıştım

Gelmez karışır korkusuyla takip kodu almıştım ama hiç gerek yok sonuçta geliyor


16lı disk paketinde bunlar var(16 pcs New Design Nail Art Stamp Template)


















Noktalama Seti (5xe2 Way Dotting Pen Marbleizing Tool Nail Art Dot Paint 









15li Nail Art Fırça Seti(15pc Nail Art Desingn Brush Set Dotting Dot Pen Drawing)




Çift Taraflı Damga Ve Sıyraç(Dual Double Sided Stamping Nail Art Stamper & Scraper)




Ürünlerim 1 buçuk hafta içinde  gümrüğe takılmadan geldi çok uzun bi post oldu ama açıklayıcı olsun istedim herkes alsın herkes yapsın istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler