Daiso Charcoal Mask Blackhead Remover/Daiso Siyah Nokta Çıkarıcı Maske

Merhabalar .Yakın zamanda çok övülen bir ürünü göstereceğim
Daiso Charcoal Mask Blackhead Remover,Bu ürünü yakın zamanda ebayden almıştım.Zaten Daisonun methini duymayan kalmadı sanırım.Kömür içeren siyah noktalarda çok etkili bir maske.Diğer piyasada ki pell of ürünler gibi zaten en zahmetsiz maske sür beklet soy işte bitti. 


Yapı olarak diş macunu kıvamında.Kullanırken yüzünüzü makyajdan arındırmalı cildinizi temizleyip toniklemelisiniz.Böylece etkisini daha çabuk görürsünüz.



Yüzünüzü ince bir tabaka sürerseniz soyarken çok canınız yanabilir.Bu yüzden çokta kalın olmayan bir tabaka olarak sürmek lazım.Ve sürerken 10 parmak değil 1 parmağımla uyguluyorum böylece etrafı batırmıyorum.



Ben genelde gözeneklerimin ve siyah nokta problemi yaşadığım burun ve elmacık kemiklerime sürüyorum.20 dk bekliyorum.Cildim Karma yağlı olduğu için herhangi bir iritasyon yaşamadım.Eğer kuru veya çok hassas bir cildiniz varsa kızarıklık ve kabartı yaşabilirsiniz.

Görüldüğü gibi sivilce problemi yaşıyorum bunun için de doktora gidiyorum.Kullandığım ilaçlar yüzünden yüzümde aktif sivilceler mevcut siz sakın ola herhangi bir maskeyi sivilcelerinizin üzerine sürmeyin.Yara olur ve diğer kısımlara dağılır.Maskeyi sivilcesiz kısımlara sürdüm.
Tek bir hareketle kalıp şeklinde çıkıyor.Yüzdeki ayva tüylerini ,siyah noktaları temizliyor.Resmi büyütürseniz tüyleri görebilirsiniz.

Hatta ig de bunun için 15 s bir video çektim izlemek için BURDAN Bu ürünü 10 tl gibi bir fiyata aldım ve 2 haftada geldi.Almak isteyen varsa bu satıcan alabilir.

12 yorum:

  1. çok güzel bi ürüne benziyor keşke innternetten alışveriş yapabilsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok beğendim ben int alışvriş bağımlılık gibi bir başlandınmı duramıyorsun

      Sil
  2. Canım ya bu benim yüzümde alerji yaptı:( birkaç kez denedim yanaklarımda kırmızı kabarcıklar oluştu kıpkırmizı oldum:( içinde çok kimyasal var ondan galiba:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide çıkartırken ki çekmeden kabarmıştır hassasiyet oldu bence :(

      Sil
  3. İyi ki paylaştın bende almayı düşünüyor ama satıcılar arsında karar veremiyordum.Teşekkürler,
    Bu arada 50 liralık çek hediyem var katılması da bir hayli kolay.Beklerim,

    YanıtlaSil
  4. dün ig de gördüm baya değişik bir şey bakacağım şimdi satıcına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya güvenilir bir satıcı gönül rah7atlığı ile alabilirsin

      Sil
  5. Tam benim sorunum. hemen siteye bakıyorum.
    Teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. ben de almak istiyorum hem siyah noktalarım için hemde ayva tüylerim için ama biraz tereddütte kaldım almak konusunda çünkü ayva tüylerini adlığı zaman daha sert ve kalın çıkar diye korktum açıkcası. sende böyle bir şey oldu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jilet değil bu bende öyle birşey olmadı ama sende nasıl olur bilemem

      Sil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler