Bundle Monster & Alışveriş #2


Almak için en uğraştığım disk bunlar heralde Bps dise aldıktan sonra bunları çeşitli bloglarda gördüm ve dayanamayıp almak istedim hemde 2 seti birden :D

Kendi siteleri üstünden almaya çalıştım paypal kabul ediyor sanarken direk kredi kartıyla alınıyomuş sanal kartla almaya çalışırken sorun oldu çekim bir türlü gerçekleşmedi bi hafta mailleştik sonra amazondan alabileceğimi kargo parasının yine 4 dolar olduğunu söyleyince amazon.com a yöneldim ne hikmetse oldu :D

amazonda haziranın 1 inde elime ulaşacağı yazıyordu tam bi ay sabır içinde beklicekken 2 hafta içinde sorunsuz bi şekilde geldiler yavrucaklarım

İlk Set








2.Set






kargo poşetini açtığımda ufak bi süpriz ile karşılaştım sadece 2 poşetin içine sıkıştırılmış 46 disk olduğunu gördüm :(

Mavi jelatini kaldırınca bazı disklerde çizilmeler olduğunu gördüm beni üzsede takılmadım bunlara çünkü istediğime kavuştum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler