Maybelline Liner Express Eyeliner

Herkese Merhaba

KoyuKırmızıda görüp merak edip aldığım bir üründen bahsediceğim.

Bu ürün hem benim kardeşimin yakın zamanda favorisi arasına girdi.Bunun nedeni adından anlaşılacağı gibi express hemen-sür çık olması.


 Ürünü kullanmadan önce mutlaka sallayarak açmak lazım yoksa eyeliner tam olarak aplikatöre gelmiyor.Aplikatör'ün ucu üçgen sünger olması nedeniyle Cat Eyes görünümünü çabucak elde edebiliyorsunuz.Sünger olması nedeniyle göz kapağında kolayca sürülüyor.Fırçası sayesinde rahatlıkla eyeliner kalınlığını ayarlabiliyorsunuz.Rengi sim siyah mat.


Kalıcılığı güzel siz dokunmadan hiç bir şekilde bozulma olmuyor ama ovuşturduğunuz zaman dağılıyor.Bu durumu pek sevmedim.En sevmediğim özelliği dış kabının zamanla soyulması ve yukarda saydığım neden dışında pek sorun yaşamadım ve sevdim

Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum bitti.Bunun yerine Alix Avien'nin keçeli eyeliner kalemini aldım ondanda gayet memnunum.Onunda inceleme yazısını yazıcam en kısa zamanda.

Fiyatı 20 kusur lira ama indirimde daha uygun şekilde alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler