Alix Avien Terracota Pudra


Merhaba bugün, herkesin övgüyle bahsettiği Alix Avien Terracota pudra var

Yapısı : Yumuşak bi yapısı var.Biraz tozutma yapıyo ama görmezden gelinebilir :)

Kalıcılık ve Kapatıcılık : Tek başına kullanıldığı zaman 3-4 saat orta seviyede bi kapatıcılığı var.İstenirse altına kapatıcı uygulabilir.En güzel sonucu fondötenle aldım.Karmadan Yağlıya dönük bir cildim var T bölgemde azda olsa yağlanma yaptı.

Duruşu : Adı Terracota ama sim ışıltı vs barındırmıyor.Bende ki numarası 1,3 numara fondöten kullanan için biri için biraz açık ama ne hikmetse 10 dk içinde ten rengimle bütünleşiyor.Sürüldükten sonra yapısındaki matlıktan dolayı çok doğal duruyor.Yüzünüzde belli olmuyor yani :)


Not : Bu pudra bana Nimo nun Alix Avien çekilişinden kazandım o yüzden fiyatını bilmiyorum.Tekrar alırmıyım onuda bilmiyorum.



4 yorum:

  1. Aynısını çok severek kullanıyorum. Cildim kuru başka pudralar çok kötü duruyordu cildimde ama bu harika doğal ve pürüzsüz yapıyor sürünce. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnunum dediğim gibi çok doğal :)

      Sil
  2. Bende bunu merak ediyorum sanırım fiyatı 25 tl iken 40 tl ye çıkartmışlar bir yerden duymuştum :/

    YanıtlaSil
  3. Umarim merakını gidermisimdir. Dun baktım gratis de(izmit/Fethiye caddesini başındaki subede) fiyati 40tl idi. Yerli bi marka için fazla

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler