Yücel Kozmetik & Alışveriş #6

İzmir-Karşıyaka oturuyorum evim çarşıya çok yakın canım sıkıldıkça çarşıda tur atıyorum her çarşıya her gittiğimde oje alıyorum genelde Ojelerimi Yücel kozmetikten alıyorum seviyorum oranın samimi çalışanlarını rahatlığını her gittiğimde aa naber deyip bağırlarına basıyorlar beni kasaya kadar da eşlik ederler




Kokulu ojeler Tarçınlı,Çikolatalı Ve Ananaslı şansıma sevgili  Ojeloji hem Ananaslı  hemde Golden Rose52 numaradan hediye etti 2 çiftim oldu :)



Flormar 431 , Holo denilen 392 ve son Jewly Gold serisinden için küçük simler barındıran JG452




Veritadan süper konad yapılıyo Verita 30 ve 05


Golden Rose 52 ve 221 numaralı ojeler :)

Toplu olarak Böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler