Bitirdiklerim #1

Bi kaç gündür yazmak pek içimden gelmedi gene valiz hazırlıyoruz bu kez yollucuk İstanbula ailecek geliyoruz
Yazmamamın eksiğini twitterde çıkarttım sanırım takip etmeyenler için Tık Tık



1. Panten Pro-v Yoğun Bakım Kürü : Banyodan sonra saçlarıma 3 fındık büyüklüğünde uyguladım hem bakım yaptı hemde onardı ...Gitmeden önce alınması gerekenlerden ama ben onun yerine Glissin onarım hacim veren kolayca saç açan spreyini aldım bile

2.Nivea Black&White Clear Stick : Çok Çok memnun kaldığım hatta stick versonunu atlatıp roll on ve Deodorantını aldım :)

3.Yves Rocher - Evidence Deodorant : Yves Rocher in bence 1 numaralı kokusu çok güzel kokuyor indirimden tekrar almak yedeklemek lazım :)

4.Neutrogena El Kremi : Konsantre Boyu bu yüzden  çok az miktarda bile yumuşacık yapıyor ellerimi gerçekten ellerim bazen çok kuruyabiliyor normalde uzun giderdi ama 3 kişilik bi ailede hele 3 bayan olunca krem elden ele dolaştığı için biraz çabuk bitti özellikle Rival de Loop El Peelingi sonrası çok işime yaradı şimdiden yedeklendi :)

5.Isana Krem Duş Jeli : Sıcak havalarda baş tacım :) kokusu hoş yerine karışık meyveli versiyonun aldım


6.Essence Multi Action False Lashes Rimel : Fiyatına göre çok yüksek performanslı bir ürün uzun sürede gitti bana onun yerine Maybelline Define a Lash Rimel aldım


İşte son zaman da bitirdiklerim böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler