China Glaze Fight Like a Woman

Çok sıcak hatta eriyorum :( o yüzden oje sürsemde sadece fotoğrafını çekip bırakıyorum :) Yazı yazmak çok ama çok zor geliyo  yakında güzel manikürlerle karşınızda olmayı umuyorum..



Neyse bugün China Glazenin yeni koleksiyonu Fight Like a Woman'ın ön gösterimini yapmak istiyorum.Yakın zamanda Tanaçan Kozmetiğin sayesinde bizimle olucaklar.China Glaze göğüs(meme) kanserine destek vermek amaçlı çıkardağı bu seride kremsi opak ojelerle karşımazda tabiki simli ojeleri unutmamışlar :) Şimdiden favorilerim belli Hello Gorgeus & United

Şimdi görsellere geçelim



Faith, Angels Breath, Hopeful



Live Love Laugh, Exquisite, Always a Lady



Pearls of Wisdom, Dare to Be Bare, Heart of the Matter


Hello Gorgeous, United, Beauty Within


Peki ğöğüs kanserinde yapılması gerekenler burdan okuyup bilgilenebilirsiniz ben yanlış veya eksik yazarsam en çok kendime kızarım

Göğüs kanseri hakkındaki herşey için Tıık Tık


                                                                         facebook.com/ChinaGlazeTanacan
                                                                          kozmetiksite.com/


                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler