NOTD : Astor 361 + Essie Jam in Jelly + Lazer Mani

Herkese merhaba burda yazdığım Astor 361 numaralı ojenin üstüne farklı bişiler yapmak istedim ebaydan aldığım şerit bantlarla değişik ve güzel bir manikür yaptım






Bu da matlaştıcı sürülmüş hali 



Şerit bantlara Nail Tape deniliyor ve Ebaydan ucuza alabilirsiniz kafama göre şekiller yaptım işaret parmağıma kardeşim yıldız yaptı üstüne Essie Jam İn Jelly sürdüm kurumadan bantları çıkardım.Ojenin yapısını kuruma süresini fırçasını beğendim bu arada ilk sürdüğüm essie ojesi olma ünvanına nail oldu kendisi

                                                           Herkese İyi Günler


4 yorum:

  1. Pembe ile mavinin uyumunu her zaman sevmişimdir desenlerde çok güzel olmuş :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Saol canım benim :) takipçinim zaten

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş renk uyumu ayrıca ben bu tekniği çok sevdim ebayden 1 ay önce ben de bu bantlardan sipariş etmiştim ama sanırım kargomda bir sıkıntı çıktı çünkü gelmiyor gelmek bilmiyor :)

    YanıtlaSil
  4. Saol Canım yakın zamanda çekiliş yapmayı düşünüyorum ve 4 adet bant koydum.

    Ben de kolye aldım yalan oldu :D allahtan paypal var da paranı iade yapma olağın var

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler