LA Colors 50 Colors Makeup Artist's Eye Palette


Merhaba, bugün size Derya Abladan aldığım far paletinden bahsetmiştim hatta ön gösterimini yapmıştım burdan
Aslında bol fotoğraflı swatch yapıcaktım sonra tembelliğim tuttu ve 2 dklık kısa bir video yapmaya karar verdim biraz acemice oldu :) normalde videodan önce kendi sesimin böyle olduğunu duymamıştım :) benim içinde bir değişiklik oldu :)




Bu palete aşık oldum bile simli renklerde var normal düz renklerde var gece ve gündüz makyajı için çok uygun.Söylediğim gibi Derya ablanın hala devam eden açık arttırmasından aldım.Kendisi bana çok yardımcı oldu göz atmak isterseniz sizi burdan alalım :)


Devam eden çekilişime katılmak isterseniz Burdan

4 yorum:

  1. Meliscim çooookkk güzel olmuş canım olsun videoda etkili görsellerden biridir, eline sağlık canım şimdi de swatchlarını bekliyoruz :) öpüyorum melisimi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi bir başlangıç yaptık ...asıl senin ellerine sağlık bu güzel ürünleri bizlerle buluşturduğun için :) <3

    YanıtlaSil
  3. aah bayıldııım güle güle kullan fıstık :)

    YanıtlaSil
  4. Saol tatlım bende senin yastıklarına bayıldım öperim muck muck

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler