Mükkemmel Oje Nasıl Sürülür?

Merhaba 

Bugün hepimizin çoğu zaman başımızın derdi olan bi soruna ışık tutmak istedim kendimce.Oje nasıl sürülür hepimizin bir çok yöntemi var bazıları ne kadar dikkat etsede tırnak etine bulaşan oje kaçınılmaz olur bunu önlemek için youtubeden bir kaç video buldum umarım seversiniz.






Ve bende bu  yöntemi çok kullanırdım tabi ellerim alıştı artık bu yönteme gerek kalmadan sürüyorum ama alışma dönemi için çok kolay bir yöntem video yu idm ile indirmiştim youtube  de aradım bulamadım bulan olursa haber verin düzeltelim :)



Hala devam eden çekilişe katılmak için Tık Tık

Sen ojeni nasıl sürüyosun ?


4 yorum:

  1. 1. videoda fırçaya sürdüğü asetondu değil mi?
    bilgilendirici bi post olmuş teşekkürler
    kyurdu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. açıkcası 1. videoyu daha kolay buldum sonuçta diğerinde de yandaki etlerine azcık bulaştı ama 1 çok kolaymış :D

    YanıtlaSil
  3. Banada 2 kolay gelmişti etlere gelmemesi konusunda :) insan zamanla kendi yöntemini geliştiriyor beğendiğinize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. 1. videoyu ben beğenmedim. oje sürdükten sonra bi de fırçayla aseton sürmek bana göre çok uzun iş. onun yerine 2. videodaki gibi düzgün sürerim uğraşmam:)

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler