NOTD : Alix Avien 279

Bu manikürü uzun bir süre önce yapmıştım almanyadan dönmeden önce fotoğrafları bulamadığım için gösteremiştim.Alix avien 279 u geçen kış almıştım.. o zaman oje tutkum az az kabarıyodu neyse sömestr tatilde almanyaya gittiğim için yanıma aldığım bu cicş ojemi kardeş zoruyla el konuldu


Tırnak etlerim falan çok kötü sizden görmemezlikten gelmenizi umuyorum -_-

Tabi görünce hemen sulandım kendisine kıvamı biraz koyulaşmıştı neyseki oje çözücü herşeyin üstesinden geliverdi 2 kat sürdüm aslında 1 kat bile yetiyor alix avien ojeleri seviyorum fırçaları çok güzel pıt pıt sürülüyor yerli bir oje markası olarak gayet iyiler flormar kadar olmasada renkleri renk karelasını seviyorum 
Çabuk kuruyor pastel gibi ...







Kocaman ellerimi artık gördünüz :) Tabi geçen gün kolye göstercem diye koca göbüşümü gösterdim twiterde :D



                                                             Herkese İyi Günler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler