NOTD : Seche French Manikür Seti

Merhaba canlarım :)

Bugün tırnaklarımda sevgili Ojesandığının çekilişinden kazandığım Seche French Manikür seti var. O kadar minnaklarki hemen biter diye sürememiştim bile ama artık vakti geldi deyip sürüverdim.

Setin içinde 
  • Seche Clear
  • Seche Blanc
  • Seche Rose
  • Seche Vite Top Coat
  • Seche Törpü
  • Tırnak Şablonları var.

Ben frenchi sandiviç gibi yapıyorum ilk seche clear sürdüm. Daha sonra Rose sürdüm.Tırnak şablonunu yapıştırdım normalde bileğime sürüp yapardım ama tırnaklar uzun olunca şablon sayesinde daha estetik görüntüye kavuşuyorum.Blanc tırnak uçlarıma uyguladım.Yine Roseyi uyguladım.Böylece Blanc sabitlemiş oldum.En son da Seche Vite Top Coat uyguladım.O kadar hızlı kurudu ki heralde 10 dk bitti manikürüm.

                                                   
                                                           Almak isterseniz BURDAN
                                                           Kozmetiksite.com
                                                           Facebook/SecheTanacan
                                                       
                                                         Herkese İyi Günler :)

                                                             Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler