Watsons Gratis ve Yves Rocher Alışverişlerim #14

Merhaba

Yurda gitmeden önceden yaptığım alışverişim malum ev gibi değil normal evde tadilatta olduğu için kendimi caddeye attım :)
Watsons 'a I Love ürünlerini almak için gitmiştim ama kalmamış.3lü lif ve watsons marka 1tl duş jeli aldım ve neutrogena pemge greyfurt serisini aldım




Gratisten ise Benri pamuk ki ben bu markanın pamuklarına bayıldım.Kağıt torpü ,Sun Tropic Güneş kremi ,Cettua Yağ Emici mendil ve ojeler :) tabi hepsi gratisden değil Watsonsdan Rimmel 5in1 aldım Flormar mağazadan Duo Chrome aldım gerisi Gratisden aldığım ojeler


Merakla kullanmayı beklediğim vanilyalı sabunum :)


Duş jeli 10tl den 5tl düşmüştü
Lif 6 tlden 3.50 tl düşmüstü
Neutrogenalar ise 20 tl den 13,99 tl düşmüştü
Benri pamuk 2 tl idi
Sun Tropic 15 spf güneş koruma krmi 3,50 tl
Cettua Yağ emici mendilleri 2 tl aldım
Kağıt Törpü 1tl
Ojeleri Essence olanları 2tl Pasteli 2 tl Golden rose 1,50 tl
Flormar duo Chorme 5 tl Supershine 2 tl Rimel i 4 tl adım
Yves Rocher Vanilyalı Sabun 4,50 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler