NOTD : Born Pretty Store Fluorescent Neon Luminous Glow in Dark #02

Merhaba arayı çok uzattım biliyorum suçluyum :D ama olsun o kadar

Bugün tırnaklarımda  Born Pretty Stordan aldığım karanlıkta parlayan ojelerden 2numara var.İsim yerine bizim Türkiyede olduğu gibi numara vermişler.İlk aldığımda sürmüştüm ama benim makinam biraz eski olduğu için algılamadı tabi telefon alınca işler değişti bide Sevgili Aswanga ufak tüyoları sayesinde çok güzel resimler çektim

Bilmeyenler için işte tüyolar
  • Mutlaka altına 1 kat beyaz oje sürün
  • Florasan ışığa tutun.Florasan yok derseniz de telefonunuzda bulan el fenerini uygulamasıyla kolayca ışığa tutun
  • Kameranızı gece moduna alın flaşı kapatın
  • Ve şimdi fotoğrafı çekicez ama telefnun el fenerini ters çevirin hafif ışık sızsın böylece tırnaklarınızın parlaması daha çok belli olur
  • Bi süre sonra yarım saat veya 1 saat sonra karanlıkta parlayan ojeniz parlamicak dert etmeyin ve el feneri uygulaması sayesinde tekrar ışığa tutun görüceksiniz ki tekrar parlicak :)







Şunu unutmayın CG tek renk ama Born Pretty Storeda 12 renk mevcut.Gündüz neon oje olarak kullanın gece karanlıkta parlasın almak isterseniz Burdan





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler