NOTD : Golden Rose Holographic Color 119

Evet uzun zaman sonra yazıyorum :) Nedeni bilmediğim bi tembellik var üstümde bide internetin olmayışı derken burayı baya baya ihmal ettim bide vize denilen şey gerçekten çok fenaymış bunu öğrendim

Tırnaklarımda yazdan kalma Golden Rose'un Holographic koleksiyonunda 119 var.Bu ojeyi gerçekten sevdim.Renk olarak kurşuni diyebileceğim bir ton gölgede çok zarif bi duruşu var ama güneşte şahane yanlız söylemeden edemicem serideki en holo oje olmakla birlikte bi China Glaze vs Nubar gibi çooook holo değiller ama yinede ulaşılabilirlik bakımından şuanda en iyisi :) Tırnaklarımda 2 kat var gerekirse 3 kat da uygulanabilir dayanılıklı açısından 3 gün uçlarından soyulmaya oldu.

Oje çıkarma faslında ise beni hiç yormadan çıktı gitti :)
   







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler