NOTD : Flormar Matte Ojeler

Flormar'dan çok güzel bi paket geldi.Burda göstermiştim.Hoş daha önce elime ulaşması gerekirdi sorumsuz kargonun yüzünden ancak cuma günü elime geçti paket oda pr haber vermesiyle yoksa haberim bile olmazdı.Paketin içinden yeni Matte serisi ojelerden, Terracotta Love koleksiyonundan bir adet far ve son olarak Deluxe Cashmere Stylo ruj çıktı.Son zamanlarda Flormar'ın çıkardığı ürünler harika hatta bb krem bile çıkardılar özellikle son çıkan makyaj paletine bittiyorum.


Tabiki benim için ilk sırada ojeler var.Hepsini ayrı ayrı göstermicem bu aralar tembelim :)Fırça klasik Flormar fırçası.Ojelerin yapısı gayet kremsi ve opak.Mat oldukları için hızlı kurudular.

M01 : Tam kar beyazı hele mat olunca daha bi zarif olmuş.Tam opak değil o yüzden 2 kat sürdüm.4 gün boyunca en ufak soyulmayla karşılaşmadım.Gayet dayanaklı



 M04 : Nane yeşili Flormar normal serideki 424 çok benzesede biraz daha koyu hali.Tırnakda çok güzel duruyor.Zaten en çok M04 ile M12 beğendim.Opak olduğu için tek yetti.



M12 : Lacivert hiç bu kadar güzel olmamıştı.Rengine bayıldım.Opak olduğu için yine tek katla yetindim.




Bu arada Matte seride birbirinden güzel tam 12 renk var.Ojelerin taneside 3,50 tl.Bence çok uygun fiyatları Türkiyeye döndğüm zaman başka renklerinden de alabilirim.Ürünleri gönderen Flormar 'a çok teşekürler.






4 yorum:

  1. laciverte bittim canım. keşke bende oje sürebilsem:( tırnaklarım komik bir şekilde biraz havaya doğru kalkık. bu yüzden tırnakta uzatamıyorum. ama benim yerime de sür sürüştür canım:))

    YanıtlaSil
  2. Ay canım çok saol ilk manikür yaptırdığımda aynı şeyi söylemişlerdi belki takma takabilirsin yada benimkiler gibi çok uzatmazsın :)

    YanıtlaSil
  3. Deluxe Cashmere Stylo ruj gerçekten çok güzel. şu sıralar en sık kullandığım rujum o. ojelerin de çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Evt çok güzel ruj ama benim dudaklarım soğuktan çatladığı için kullanamıyorum :( beğenmene çok sevindim

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler