NOTD : Sally Hansen Blue Me Away!


Bu benim ilk Sally Hansen ojem sayılır.Daha önce almadığıma pişmanım biraz sapı uzun olsada fırçası olsun sürümü olsun bayıldım su gibi tek katta opak kuruması öyle çok hızlı değil ama diğer özelliklerinin yanında çokda batmayan bi özellik bence.Renk olarak  gökyüzü mavisi zaten mavi ve yeşil tonlu ojelere ilgim büyük resmen çekiyor beni.

Bu ojede sevmediğim tek şey tırnaklarımda leke bırakması neden böyle oldu anlamadım.Yakında kullanmadığım ojeler için satış blogu açıcam şimdiden kendisine orda yer edindi :)


                                 





2 yorum:

  1. merhaba www.makyajsayfam.blogspot.com/2013/02/mimmm.html linkinde seni mimledim, sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  2. :-)) ben de bunu sürdüm bugün.. sende de harika durmuş.. ama leke yapma işini sevmedim bak şimdi duyunca bakalım akşam nasıl çıkacak tırnaklarımdan..

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler