Gliss Kur Hair Repair Tägliches Öl Elixier / Gliss Saç Bakım Yağ İksiri



Bu saç bakım yağını yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.Bahsetmenin vakti geldi sanıyorum.Ürünün 3 şekilde kullanımı mevcut.

1.Özel bakım için banyo öncesi :

Uygulama : Saçlarıma 4-5 pompa sürüp yarım saat 45 dk bekletip normal yıkıyorum.

Sonuç : Kuru görünümde azalma daha parlak ve yumuş yumuş oluyor saçlarım.

2.Yoğun bakım ve esneklik için banyo sonrası

Uygulama : Islak veya nemli saçıma uç ve orta kısımlarına(Asla diplere sürmüyorum.Çabuçak yağlanıyor saçlarım) 1 veya 2 pompa sürüp kurumaya bırakıyorum.


Sonuç : Daha parlak dolgun kırıklarımın görümünü iyileştiriyor. !

3.Şekillendirme :

Uygulama :Düzleştirirken veya saç köpüğü niyetine yine 1 veya 2 pompa uyguluyorum saçlarıma


Sonuç : Buklelerimi belirginleştiyor.Yine daha parlak kabarmayan uslu ve söz dinleyen saçlar.



 İçeriği : Siklometikon, trisiloxane, Dimetikon, Helianthus annuus Yağı, Argania Spinosa Çekirdeği Yağı, Parfum, Benzil Alkol, butilfenil Methylpropional, geraniol, hekzil CINNAMAL, Citronellol, Limonene, Benzil Salisilat, Linalool, Alpha-Isomethyl İyonon, sitral, CI 40800 barındırıyor.

Ben en çok 2 yöntemi kullanıyorum.Çok nadir de olsa 1. ve 3. yöntemide kullanıyorum.En çok 2 yöntemin faydasını gördüm.

Görüldüğü gibi çok akışkan değil elime döktükten sonra ellerimi birleştirip ısıtıp uyguluyorum.Çok yoğun bi kokusu yok çiçeksi ve deterjanımsı saçınıza sürdükten sonra 1 saat sonra koku uçup gidiyor.

Saçlarımı ayda 1kez boyamama rağmen boyanın yıpratıcı etkisinden eser yok.Kırıklarımı onardı.Saç uçlarımı dolgunlaştırdı.Buklelerim daha da belirginleşti.3 kişiden 1'i saçlarım doğal kıvırcık olduğu halde gelip saçların perma mı? diye sormaya başladı. Birde dönüşümlü olarak Lush'un Shine so Bright kullanıyorum(unutmazsam her seferinde elim buna gidiyor !)3 aydır kullanmama rağmen yarılanmadı bile çok bereketli !!!

Ürün Tr pazarına henüz girmedi ama ben almanyadayken 8 euro almıştım.Zaten piyasada buna benzer saç onarıcı yağ/serumu mevcut.

23.08.2013 edit

Ürün gratis ve watsonslara gelmiş.

Öpüldünüz :)

1 yorum:

  1. Saçım konusunda güvenerek kullandığım tek ürün Profein. Kesinlikle etki göreceklerine inanıyorum. şahsen ben çok memnunum

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler