NOTD : Cloud Nail Mani (Merdiven Mani)

Merhaba nasılsınız ? Ben çok iyiyim Annem Tr kesin dönüş yaptı.Annem mebin yurtdışı öğretmenliği sınavını kazandı ve gitti.5senedir Almanyada Türk Kültürü öğretmenliği yapıyordu.Dün itibariyle döndü.Annemi özledim yılbaşından beri görmüyorum kanlı canlı.Kız kardeşimi  de öyle kısacası özledim.

Bugün çok beğendiğim yabancı bloggerlardan olan Nailside in Cloud ismini verdiği manikürü yapmak istedim hem çok kolay hemde estetik bi görüntüsü var.O bulut demiş ama Merdiven demekte yanlış olmaz.

Sally Hansen Black Out ve Essence Show Your Feet serisinden Flamingo Rose isimli  bu içinde mor mavi mikro simler barındıran pembe ojesini kullandım.Birde Flormarın mat serisine yeni eklediği neon yeşini kullandım enfes oldu.

Buda Nailside 'in diğer tırnak yapma adımları  





2 yorum:

  1. Yeşille pembenin uyumunu sevdim:) essencenin pembe ojenin rengine bayıldım çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam yazlık oldu bu konuda bişiler yapabilirim sanki

      Sil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler