Blog Satışı/Blog Sale

Merhaba, Evimin tadilatı bitmesiyle düzenle yerleştir durumuna geçtim bu süreçte kullanmadığım yada bir hevesle aldığım, ten rengimin uyuşmadığı ürünleri satmaya karar verdim.Hem böylece yer açılmış hemde ürünler kullanılmış olur .
*Ödemeyi kartıma havale/eft olarak kabul ediyorum.Havale yaptığınız gün ya da en geç ertesi gün ürünleri kargoluyorum.
*Ürünleri zaten gayet uygun fiyatlara sattığımdan, ve bazıları yurtdışından  getirdiğim için indirim söz konusu olamaz.
*Üzeri çizilen ürünler SATILDI manası içermektedir.
* İstediğiz bir kargo firması varsa onunla gönderim yapabilirim. Belirtmediğiniz takdirde Yurtiçi Kargo ile göndereceğim.(Evime en yakın kargo firması olduğu için)Kargo Alıcıya aittir.
*İlk olarak lütfen "bunu alıyorum" demeden önce ürünlerin swatchlarına bakmayı ihmal etmeyin! İade Kabul etmiyorum.
* Ürün ilk email gönderen kişiye satılacaktır. Ödemesi 3 iş gününü geçmemek suretiyle ürün ayırabilirim. 3 iş günü geçirildiğinde ürün mevcutsa bir sonraki taliplisine verilecektir.
Ürün alacaksanız ya da kafanıza takılan başka sorular varsa LÜTFEN buraya yorum bırakmayınız ve melonunojeleri@gmail.com  mail adresinden benimle iletişime geçiniz.



                                Nivea Bb Krem koyu Ton 4 kere kullandım 10 tl
Loreal Paris Nude Magique BB cream 3-4 kere kullandım Lihgt Ton 15 tl
Garnier Yağlı/karma cilt Bb krem Açık Ton 3-4 kere kullandım10 tl
Essence BB krem 3 numara 3-4 kere kullandım 5 tl 
Synergen BB krem 3 tl
Essence Stay All Day 40 numara 5-6 kre kullanıldı Föndöten 5 tl
Flormar Pretty Pudra Hiç kullanılmadı 3 tl
Catrice Photo Finish Föndöten 3 numara Caramel Beige (Koruma bandı bile açılmadı Youtubede Healty Mix dupe olarak görülüyor.) 35 tl
Loreal Nutri Bronze Face Hiç kullanılmadı 15 tl

Alix Avien 5li palet  5 tl 
Manhattan Bella Zipperalla Eyeshadow  Hiç kullanılmadı 10 tl 
Manhattan Eyeshadow base 3kere kullandım  10 tl 
Manhattan Dipliner Mor ve Yeşil 10 tl
Manhattan Wake Up Conceler 10 tl 
p2 eyeshadow base 5 tl
Catrice 040 Have You Seen Alice Hiç kullanılmadı  10 tl
Catrice Smokey Eyes Palet 20 tl
Maybelline Tatto Color Far 10 tl
Maybelline Falseis Volum Maskara 10 tl
Rivalde loop palet 3 tl
Essence Vice Vice Baby 2 tl
Essence Sun Club Palet 5 tl

Kutu Kola seklinde ambalajında Ambalajı dahi açılmadı  40 Tl
Flormar Light of Flower Lip gloss Lf42 7 tl
Flormar Deluxe Cashmere DC21 7 tl
Essence Hugs&kiss Lip Tint Save Your Kisses For Me (Kırmızı olan) 13tl
Essence Hugs&kiss Lip Tint  Sugar Baby Love 13 tl
     Misslyn Marka Kirpik Yapıştırıcı (7 tl)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler