NOTD : Deborah Milano 7 Days Long 21

Herkese Merhaba
Gördüğünüz gibi tırnaklarımı kısalttım.Sürekli İstanbul-Karamürsel hattında gidip geliyorum hava değişimi yüzünden tırnaklarımın kırılmaya başladı.Bende kesip düzgün uzatmaya çalışıyorum.
Bu ojede dahil olmak üzere 4 tane oje Deborah Milano tarafından gönderildi.İlk olarak 21 numaralı oje ile başlamak istedim

Deborah Milano 7 Days Long 21 : Sedefli kırık beyaz olarak tanımlayabiliriz bu rengi.Ama yapı olarak çok sulu bu görüntüyü elde edebilmek için tam 3 kat sürdüm.Ben tırnak çizgisinin görünmesini pek sevmiyorum.Resimde göürüldüğü gibi tırnak çizgim çok net olmasada belli.
Aslında ellerinde oje yokmuş hissini veya renkli oje sürmekten çekinenler için harika bir renk.1 veya 2 kat sürülünce french etkisi veriyor.Kuruma hızı çook iyi.İçinde Toluene ve Formaldeide yok.

Ayrıca 7 gün kalma iddası var.Ben ellerimde 5 gün tuttum ve sıkıldığım için sildim.Bu süre zarfında uçlarından hafifçe soyuldu onun harince tırnaklarımda kaldı.



Beğendiniz mi?



*Ürünü gönderen Deborah Milano 'ya çok teşekürler.

3 yorum:

  1. bu ojeyi siyah yada başka düz koyu renk bir ojenin üzerine tek kat sürüp efekt ojesi gibi kullanabilirsin bence:)

    YanıtlaSil
  2. cok guzelmis rengi bayıldım...güle güle kullanın...deborah markasının ojeleri de var mıydı?:S kendimi acaip cahil hissettim...:D

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler