NOTD : Black and White(NEW 2012 Bundle Monster image plate )

NEW 2012 Bundle Monster image plate geldiğini ve denemek için sabırsız olduğumu söylemiştim.İnci sözlüğü bilenler varsa baykuşun onlar için anlamı biliyorsunuzdur az çok bende bu deseni görünce incici olarak kayıtsız kalamadım

Baykuşun incide önemli yeri var Bozbaykuşlar isimli bir taraftar grubu bile var :)

İnci sözlük capsleri ile meşhur.Benim en sevdiğim caps bu heralde


Hatta bu yüzden milyar tane baykuşlu kolyem var geçen Junkhead sayesinde ebaydan takı bakarken bu güzelliği aldım :) çok tatlı

Gelelim bugünki manikürümüze BM309 daki baykuş desenlerini bastım


Ben çok beğendim yeni BM disklerindeki desenleri





Keşke Nailart konusunda yeteneksiz olmasaydım konadla bu kadar uğraşmazdım heralde Türkiyeye dönünce akrilik boya almayı düşünüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler