NOTD : Effie Trinket Nails

Merhaba bugün bilgisayarı karıştırken bulduğum bu manikürü sizinle paylaşmak istedim

Hungar Games(Açlık Oyunları)çoğumuz CG markasının bu flim için çıkarttığı oje koleksiyonu ile tanıdık hatta kendi adıma söylemek gerekirse flim gösterime girdiği ilk gün gidip izlemiştim :)

Flimdeki Effie Trinketin manikürlerine hayran kaldık yada makyajına hatta daha sonra youtube vs yerde manikür ve makyajın yapılış videoları çıktı



Fuşya rengi için Flormar Selection serisinden 03 numaralı ojeyi kullandım yapı olarak biraz sedefli  akışkan olmasına rağmen 2 katta toparlıyor kendisini fırçası rahat sürülürken fırça izi yapmadı parlak bitirişli kuruma hızı gayet iyi



Keşke bu rengi üretmeye tekrar başlasa flormar yetkileri duyun sesimi :)

Üstüne Yine Flormar Nail Art serisindeki 09 numaralı altın sarısı oje ile sünger tekniğini kullanarak manikürümü tamamladım

Resim karanlık kusura bakmayın

2 yorum:

  1. Filme bayılmıştım zaten ama manikürü böyle yakından görmek daha güzel oldu. Ellerine sağlık...

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler