NOTD : Flormar Selection 03&Lazer Mani

Flormar Selection 03 numaralı renge bayılıyorum.Bu yüzden gıdım gıdım kullanıyorum :) Bu seri 2009 da üretilmiş sonra üretimi durdurmuşlar aldığımda 2012 de olmamıza rağmen ne bi opaklaşma vs vardı gerçekten  
çok iyi durumdaydı burdaki yazımda okumak için  Tık Tık bahsetmiştim yapısı vs den :)




Ebaydan aldığım nail tape ile (belki daha sonra ebaydan aldıklarımı toplu post yaparım şu anda yazmak istemedim :( ) ile lazer mani yaptım,

                                               Sağ Elim


                                              Sol Elim


Şeritleri kafama göre yapıştırdım daha sonra Maybelline Onyx Black sürdüm bu maninin en önemli kısmı heralde oje kurumadan nail tapeleri çekmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler