Bardaklaşma Etkinliği : Aswanganın Köşesinden Gelen Hediyelerim

Sevgili Madam Dö Gonç 2. kez düzenlediği etkinliğe katıldım.İlkine katılamamıştım o zaman blogum bile yoktu ama çok özenmiştim.Sonuçta hiç tanımadığın insanlarla tanışıyosun bide hediye alıyorsun insanı çok mutlu eden bir etkinlik.Allahtan 2.ciyi düzenledi de katıldım hemen

Etkinlikte blogunu sıkı takip ettiğim sevgili Aswanga ile eşleştim.Gerçekten çok mutlu oldum onunla eşleştiğime kendisi çok tatlı ne sorduysam hiç sıkılmadan anlatıyo umarım arkadaşlığımız devam eder.Bu arada yazıyı çok geciktirdim kendisinden özür diliyorum.Hem benim hem kardeşimin okul telaşı evimizin tadilatta olması vs bi sürü şey oldu 

Gelelim hedayelerine o kadar çok şey göndermişki parça parça koyucam resimleri :) Benim paketim biraz ufak oldu artık bi dahakine 




İlk ojelerimi görün denemedğim bi kaç marka vardı sayesinde deneme fırsatı yakaladım ayrıca inci pullar ve çiçek yine Aswangamın hedayeleri içindeydi yani dekorasyon by aswanga



Hepsi ne kadar güzel dimi rimel far oyş <3


Ve tabi meyve çaylarım kahvelerim ve minnak föndüşlerim olmazsa olmazdı 


Veee bardaklaşma etkinliğinin olmazsa olmazı notum ve bardağım aramızda kalsın bayıldım bardağa genelde büyük geniş bardak kullanırım bana çok iyi geldi tombişlikten her seferinde mutfağa gitmek yerine tek bardakla işimi bitiyorum 


Hemen denedim farımı kirpiklerim takma :) herşey için teşekkür eder yanaklarından mıncırırım Aswangam

2 yorum:

  1. enemmm ne şirin yahuuu :))
    Merviş'in gönlü geniştir zaten dediğin gibi hayatım, ne sorsan sıkılmadan, üşenmeden sabırla anlatır :)
    Bende blog sayesinde sen ve Merve gibi ve daha birçok tatliş blogger tanıdım ve arkadaş olduk =)
    ikinizi de kocaman öperim.. Bu arada takma kirpik çok yakışmışşş! :)

    YanıtlaSil
  2. Valla bende bayıldım hepsine :) ilk defa takabildim onun şansıydı :)

    Bende seni kocaman kocaman öperim canım benim :)

    YanıtlaSil

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler