Lush Shine So Bright


Herkese Merhaba 
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım Lush Shine So Bright' tan bahsediceğim.
Bu ürünü geçen Mart ayında almıştım.O zamandan beri Gliss Saç Bakım Yağ İksiri ile dönüşümlü kullandığımdan bahsetmiştim.Uygulama açısından o daha kolay geliyordu.Bundan 3 ay önce son kullanma tarihine bakınca kullanmam gerektiğini anladım ve sadece bunu kullanmaya başladım.Gliss'i ise banyo öncesi saç bakım maskesi olarak kullanıyorum.
Çok az bir miktarı bile yetiyor.İlk başta kutuyu avuç içime sürüyordum.Azalmaya başlayca spatula yardımı ile almaya başladım.Resimde gördüğünüz miktarı benim için yeterli.Avuç içime yayıp iyice ovuşturduktan sonra saçlarımın orta ve uç kısımlarına uyguluyorum.
Şaçlarıma parlalık ve uçlarındaki kötü görünümü azalttı.Ayrıca saç uçlarımı dolgunlaştırdığınıda söyleyebilirim.

Bitmeye yakın avuçlarıma alırken zor erimeye ve pütürleşmeye başladı.İlk kullandığım zamanlarda böyle bir sorun kesinlikle yoktu.Her  Lush ürünü bu ürününde son kullanım tarihi kutusunun üzerinde yazılı.Genel  olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.Bi daha alırmıyım derseniz şuanda elimde bu tarz saç bakım yağı mevcut elimdekiler bitince bir daha alabilirim.

Resimde çok net çıkmamış ama içeriği şu şekilde Extra Virgin Coconut Oil, Shea Butter, Candelilla Wax, Extra Virgin Olive Oil, Perfume, Neroli Oil, Grapefruit Oil, Rosewood Oil, Fresh Free Range Eggs, Gardenia Extract, Hydroxycitronellal, Geraniol, *Citral, *Farnesol, *Limonene, *Benzyl Benzoate, *Linalool 

Peki siz son zamanlarda bu ürünü  veya buna benzer bir ürün denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler