Astor "Anti Shine Mattitude" Pudra

Herkese Merhaba

Uzun zamandır gıdım gıdım kullandığım Astor "Anti Shine Mattitude" pudran bahsediceğim.Daha aldığım ilk zaman elimden düşürüp preslemek zorunda kaldım.Kolanya ile preslediğimden rengi biraz koyulaştı.




Yapısı çok ince değil.

Fondöteni çok güzel sabitliyor.

Yağlı ciltlere istenilen matlığı veriyor.Gün içinde 4-5 saat sonra tazelemek gerekiyor.

Tozutmuyor buna rağmen fırçaya yeterli ürün kolayca geliyor.


 

Tek sevmediğim yanı kolayca bitmesi.

Rimmelin Stay Matte pudrasının aynısı diyebilirm tek farkı daha kapatıcı olması tek başınada kullanılabiliyor.

Bu pudrayı ciddi anlamda çok sevdim ama ülkemizde yok.,

Bu ürünü içiniz de kullanan var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler