Lush Mask of Magnaminty

Herkese Merhaba,

Lush son bir senedir sevdiğim markalar içersinde bazı ürünlerini simple olsada denemişliğim var.En son keşiflerimden biri de bu maske oldu.Bu maskeyi alıp almamak konusunda çok kararsızdım.Okuduğum yorumlarda cildi kuruttuğu yazıyordu.Bir ara cilt doktoru Roaccutane kullanmamı istemişti ama testlerde karaciğer değerlerimin biraz yüksek çıkması nedeniyle şimdilik yüzeysel tedavi görüyorum.


Aslında ilk 2 kullanımdan sonra cildim kabardı ve acile gitmek zorunda kaldım.Ordaki acil doktor kullandığım yeni şeylerden olabileceğini söyledi bende 1 hafta boyunca sadece bu ürünü kullandım ve sorunun onda olmadığını anladım.

Bu maske özellikle cildi karmadan yağlıya dönük, benim gibi çok yağlı ciltler için.İçindeki kil sayesinde ciltteki fazla yağı emiyor.İçeriğindeki en bayıldığım şey nane zaten renginden kokusundan anlıyorsunuz.Kokusu polo şeker gibi :))  Maskenin içinde naneler minik parçalar halinde bulunuyor.Nane de ciltteki kızarıklık sivilce oluşumu ve aktif sivilceleri söndürüyor.


İçerdiği kil ve naneden ötürü yoğun bir yapıya sahip.10 veya 15 dk yüzümde tutuyorum.Kuruduktan sonra temizlemesi biraz zor parça naneler yüzünden ben watsons dan aldığım silikon yüz temizleyici ile nazik dokunuşlarla çıkartıyorum.Maskeyi kulandıktan sonra cildim gözeneklerim arınmış oluyor.2 günde olsa ciltteki parlama bir nebze olsun azalıyor.Tabi bu kadar temizleyip arındırmanın yanı sıra nemlendirmek içinde bal ve vanilya var.Yinede maskeden sonra iyi bir nemlendirici sürmekte fayda var. Ayrıca sadece yüzde değil ayak ve sırt maskesi olarakta kullanabiliyorsunuz.Yakında sırtımda denemeyi düşünüyorum :)


Şunu belirtmek istiyorum ki bu maskeyi kız kardeşimle birlikte kullandık onun cildi normal olduğundan dolayı biraz hassasiyet yaptı ve cildi kızardı.


Cildimdeki fazla yağı emsin sivilcelerimi kurutsun gözeneklerimi de bir güzel arındırsın diyorsanz.Bu maske tam sizlik.Taze maske olmadığından dolayı internetten üzerinden  gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.Bu maskenin 4 ay kullanım ömrü var.125 gr ve 22 tl.

Yanlız alırken üzerindeki son kullanma tarihine iyice bakın ben aldığımda sadece 2 aylık kullanım ömrü vardı ve azıcık katılaşmıştı doya doya kullanamadım yani bu yüzden 2.ci kutuyu alıp almamak konusunda kararsızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler