Yankee Candle Alışverişim #20

Herkese Merhaba,

Üzücü bir haftayı geride bıraktık.Ölümlerle ilgili konuşmayı pek sevmiyorum açıkçası bu yüzden kısa kesicem.Ayıla bayıla kullandığım bu mumlardan bahsediceğim.




Eğer Youtube videoları izliyorsanız bu markayı en azından bir kere görmüş olmalısınız.Amerikalı Vlogerler bu markanın mumlarına bayılıyorlar.Bence haklılar koku olarak hem boy boy olması ve BBW'den biraz daha uygun fiyatlı olması insanın gönlünü çeliyor.

Gidip almam da Beuty Gore sayesinde oldu diyebilirim nerde satıldığını ve hangi boy mumun daha fazla koku yaydığını konusunda bilgi sahibi oldum.Bir sonraki yazıda mum'u nasıl yaktığımı ve kokular hakkında bilgi vermeyi düşünüyorum.

Almak isterseniz Tepe Homelarda satılıyor.Tea Light Mum 21 tl idi.Ama benim aldığım Mango Peach Salsa'da %30 indirim vardı ve 15 liraya aldım.Daha sonraki alışverişimde Wax(Fitilsiz Parçalayıp) ısıyla yakılan mumlardan almaya gittiğimde Tüm mumlarda %30 indirim vardı.Normalde 4,50 tl olan wax mumları 3 liraya almış oldum.


Sizin beğenerek kullandığınız Yankee Candle veya başka kokulu mumlar var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler