The Balm MONT BALM Palet

Herkese Merhaba

 Uzun zamandır yazmadım ara verdim bunun belli başlı nedenleri vardı bunlardan en önemlisi hayatımı yaşantısal anlamda değiştirmem ve kendime vakit ayırmam oldu...Bir daha bu kadar ara verirmiyim bilmiyorum. 



Bu sene theBalm çoştu resmen Amerikadan her yeni çıkan ürün çok geçmeden raflarda yerini aldı keşke bu durum diğer markalardada olsa bu paleti instagramda gördüm ve bakmaya gittim ve 2 tane kalmıştı hemen alıp kasaya yöneldim. %40 indirimle 19,00 liraya aldım. 


 Gerçekten tam bir kış ve tam çantaya atmalık bir palet yapmışlar. Paketlemesi çok tatlış <3 

Cartina ; Tüm renkler olurda mat ve bej far olmazmı benim en sevdiğim renklerden Tekli farlardan Bruleé yi ayıla bayıla kullanırken Cartinayıda bağrıma basmasam ayıp ederdim. Yapısı yumuşacık pigmentasyonu müthiş yumuşak olmasından kaynaklı fırçaya alırken tozutma yaşadım ama High end paletlerde bile tozutma olurken 20tl'lik palette olması beni çokda bozmuyor açıkçası.Swatch yaparken pek belli olmadı ama benim ten rengimle alakalı bir durum


Whistler ; Paletteki en sevimli renklerden şampanya rengi hatta içinde azıcık kahvelikde mevcut Zermatt gibi ışıltılı pigmentasyon açısından paletin en iyisi diyebilirim.Yapısı orta sadece paletten alırken biraz tozutma yapıyor.


Yukarıda Bazsız uygulanmış halleri mevcut.Sadece Zenmatı 2 kat uyguladım

Aspen ; Kış olurda Bordo olmaz mı ? Paletteki en can alıcı renk bu bence yapısı Whistler gibi orta yumuşaklıkta pigmentasyon da iyi kullanırken buda hafif tozutuyor benden demesi, ayrıca bu senenin rengi seçilen Marsala rengi mi tam emin değilim ama netten bakınca rengin tonu aynı :)

Zenmatt ; Paletteki en koyu renk olsada en pigmentsiz en çok dökülme yapan renk.Siyahtan çok laciverte dönük ışıltılı bir far.Yapısı baya sert alırken çok zorlandım.


           Burda da ArtDeco Far bazı ile uygulanmış halleri mevcut.Zenmatte yine 2 kat 


Baz kullandıktan sonra Catrinayı tüm göze uygulayıp kaş altıda dahil Whistler'i göz çukuruna uygulayıp geçişi sağladıktan sonra eyeliner çekebilrisiniz yada devam edip Aspeni gözçukuruna geçip azıcık aşşağıya indirip Zermatıda dış kısma V şeklinde sürebilirsiniz yada Zermatı eyeliner gibi uygulayıp harika göz makyajları elde edebilirsiniz.

Birde Zermattı kalın bir liner şeklinde sürüp Whistleride sadece gözçukuruna uyguladım o halinide çok sevdim.

Bence aynası olsun renkler olsun tam benlik Zermatt rengini pek kullanmıcak olsamda bi yere gittiğim zaman tekli far almak yerine Mont Balmı çantama atarım keyfime bakarım.Balm Jovi paletteki renklerle benzeten olmuş isterseniz karşılaştırma yazısı yazabilirim yorum bırakmanız yeterli

                                       Beğendiniz mi almayı düşünür müsünüz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler