Cyrene Biocosmetic Alışverişi #21

Merhaba, yazılara ara verdim isim değiştirdim, isim değişikliğindeeki en büyük neden özel yaşantımda çoğu arkadaşım blogla uğraştığımı bilmiyor twitter veya instagramdan takipleşirken bu neden "Melonunojeleri "diyorlardı tek tek bunu anlatmaktan yoruldum ve yeni ismimle karşınızdayım umarım bu durum beni şevke getirir ve daha fazla yazı yazarım.





Aslında elimde yıkama jelim vardı hatta yazısı gelicek olan Kiehls Ultra Facial Oil Free ve  La Roche Posay Effaclar Gel var(effacların seyahat olan boylarından 2 tane bitirdim) ve seyahat zamanlarında yanımda taşımak istemediğim için bulunduğum yerden aldığım hala kullandığım  Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel var bu kadar şey içinde stokçu zihniyetiyle gidip bu seti aldım.Elimdeki diğer ürünlerde iyi ve popüler ama uzun zamandır AHA/BHA içerikli temizleyici denemek  istiyordum..Kıyabilirsem kullanıcam :)

Geçen pazartesi akşamı aldım.Salı günü kar yağdı felç oldu ortalık hemen mail attılar hava koşullarından gecikme olucağını ve ertesi gün telefonla arayıp yine beni bilgilendirdiler.Diğer sitelere göre çok ilgililer gerçekten hoşuma gitti. Setin fiyatı 99 TL.Bu alışverişten karınız 70 TL gibi bir meblağ oluyor ama Peşin alınca o fiyat Taksit ile alınca küçük bir fark alıyorlar.


Ben yağlı ve karma ciltler için olan Advanced Serisini tercih ettim.Çünkü Yağlı (Karma değil) Setin içindekiler;
 tam boy CYRENE Advanced Micro Exfoliating Scrub (150ml)
 tam boy CYRENE AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel (150ml)
 tam boy CYRENE Advanced Acne & Oil Control Yüz Bakım Toniği (200ml) birde bunlara ek 1 tam boy ürün hediyeydi.Bana gelenler Yağlı ciltler için Makyaj Temizleme suyu, Ağda ve Lazer Epilasyon Sonrası için Rahatlatıcı ve Yatıştırıcı Jel Losyon ve Lipbalm geldi.

Siz de bu fırsattan faydalanmak ister, kendinize uygun seti indirimli bir şekilde almak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. Cyrene markasının ürünlerini ayrıca Lila Kutu'dan da, satın alabilirsiniz.Bu set ve diğer setler 10 Marta'a kadar zamanınız var.Birde instagram üzerinden mini bir çekiliş yapıyorlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Bloguma beklerim." tarzı reklam içerikli yorumları onaylamıyorum.Yorum yazdığınız için teşekkürler